Jesteś tutaj: menedzerochronyzdrowia.edu.pl > Kuchnie świata > Tradycyjna kuchnia polska

Dieta śródziemnomorska

Osoby zainteresowane zmianą wagi i zmianą nawyków żywieniowych doskonale wiedzą, że znalezienie odpowiedniej diety nie jest takie proste. Dieta śródziemnomorska Wiele osób jest przekonana o tym, że dieta śródziemnomorska nie należy do lekkich diet i w przeciwieństwie do diet odchudzających może tuczyć. Nie jest to jednak prawdą ponieważ produkty spożywane w diecie śródziemnomorskiej, jeżeli są spożywane we właściwych ilościach doskonale wpływają na nasz organizm i naszą wagę. Dieta śródziemnomorska W diecie śródziemnomorskiej przede wszystkim wyróżniamy produkty zbożowe a także ziemniaki. Oznacza to, że w tej diecie spożywamy przede wszystkim różnego rodzaju makarony, kasze a również ryże. Dodatkowo w diecie wyróżnia się czerwone mięso, drób czy ryby. Dieta śródziemnomorska to również wszelkiego rodzaju nabiał. Sery, jogurty ale także dodatki takie jak oliwa z oliwek czy pieczywo. Dieta śródziemnomorska Dieta ta chociaż wydaje się ciężka w rzeczywistości dostarcza organizmowi wszystkich niezbędnych witamin a także dodaje energii i na długo zaspokaja uczucie głodu.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.